BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Élettere a város:

A Burgman család legkisebb tagja a 125-ös modell, amelynek 3,1 literes tesztfogyasztása a gyakorlatban azt jelenti, hogy kevesebb, mint négy budapesti vonaljegy árából tehetünk meg 100 kilométert. A legjobban viszont azért kedveltem meg, mert gigászi rekeszt találunk az ülés alatt: egy kisebb bevásárlás tartalma könnyedén elfér benne, ha pedig ügyes-bajos dolgainkat szeretnénk intézni, nem kell magunkkal vinni a sisakot és a motoros kabátot, mert azokat is elnyeli. Emellett a műszerfal alatti idomban is elhelyeztek egy zárható kis fiókot, amely pénztárca vagy telefon tárolására lehet alkalmas. A Burgman 125-ös egyhengeres blokkja 12 lóerős, a 105 km/órás végsebesség pedig azt jelenti, hogy a gyorsforgalmi utakat jobb elkerülni. Amúgy városban könnyedén tartja a forgalom ritmusát, egyedül arra kell figyelni, hogyha megállunk és ki kell lőni a lámpánál, érdemes azonnal teljes gázt húzni, mert késve és lassan indul meg a gép. A másik negatívum a túlságosan feszes futómű, amit nem értek, hiszen egy városi robogónak nem a szerpentinen, hanem a villamossínek és kátyúk között kell helytállnia. Szerencsére az üléspozíció hihetetlenül kényelmes, a 800 ezres vételár pedig emészthető.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.