Hol nyomhatja le a Lenovo az iPhone-t?
Yang Yuanqing, a Lenovo vezérigazgatója elmondta: "Láttuk az első sikeres hullámot Ázsiában. Nagyon fontos, hogy megfizethető és minőségi termékeket áruljunk a piacon. Ott, ahol az iPhone nem a legkeresettebb termékek közt szerepel, a Lenovo sokkal versenyképesebbé és keresettebbé tud válni."
A Lenovo, a következő negyedévben kezdi el értékesíteni okostelefonjait 20 új piacon, többek közt a Közel-Keleten, Afrikában és Latin Amerikában. Az új piacokon való megjelenés annak köszönhető, hogy 12 hónap alatt 13 százalékos piaci részesedést szerzett Indonéziában. Korábban az Apple túl költségesnek találta ezeket a területeket, írja a Bloomberg.com.
A vállalat okostelefonjai iránti kereslet az elemzők becsléseit is felülmúlták. A nettó bevétel 36 százalékkal emelkedett az elmúlt 3 hónapban, így 219,7 millió dollárra tudott felkúszni a bevétel, közölte a Lenovo. A Bloomberg által megkérdezett 17 elemző körülbelül 202,7 millió dolláros bevételt várt.
A Lenovo globális PC-piaci részesedése 17,3 százalékkal bővült az előző évi 15,7 százalékos növekedés után. Ez annak köszönhető, hogy sikeresen növelték a szállításaik számát, közel 2,2 százalékkal. Okostelefonjaikból körülbelül 12,3 milliót adtak el, ez 78 százalékos növekedés az előző évi adatokhoz képest.