Mindkét láncnál jelentősen, 20-30 százalékkal megugrott a szórakoztatóelektronikai termékek, televíziók, játékkonzolok, mobiltelefonok és táblagépek iránti kereslet.
Az Auchannál az utóbbiból például ötször annyit értékesítettek, mint 2012 decemberében. Az elektronikai termékek mellett a szépségápolási cikkek iránt volt még nagy a kereslet, a francia áruházláncnál elektromos fogkefékből kétszer annyit adtak el, mint az előző évben, emellett slágertermék volt az elektromos borotva is-derül ki a Népszabadság cikkéből.
Ami az élelmiszereket illeti: szembetűnően nőtt a kereslet a halak, elsősorban a hazai fajták, leginkább a ponty és a busa iránt, a Tescónál például csak élő pontyból 400 tonnát adtak el az ünnepek alatt. Ugyanakkor a tengeri halak fogyasztása sem esett vissza, a lazac és egyéb importhalak iránti kereslet megegyezett a 2012-es szinttel. Összességében az élelmiszereknél is nőttek az eladások, bár ezen belül jókora eltérések voltak, egyes termékek forgalma jóval a várakozások felett bővült, míg más termékekből kevesebb fogyott, mint arra számítottak.