A nyolc méter hosszú, az állóhelyekkel együtt összesen 65 fős autóbusz magyar beszállítói hányada 57 százalék. A kompozit (műanyag) karosszériás járműcsalád a tervezők koncepciója szerint modulokból épül fel, így az egyes modellek hossza és befogadóképessége egyaránt változtatható.
A Medio Electric egy feltöltéssel több mint száz kilométert tehet meg és az akkumulátorok töltési ideje öt óra.
Amint Bodnár Balázs, az Evopro Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Modulo tömege 20 százalékkal kisebb, mint a hagyományos autóbuszoké. Ezzel a technológiával készültek a NABI buszai is a kaposvári gyárban, ám tegyük hozzá, hogy az alacsony karbantartási igény ellenére az amerikai megrendelések is megszűntek a világválság következtében. A kompozit-buszok ugyanis jóval drágábbak, mint az acél karosszériás versenytársaik.