BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A reklámadó csak az első ütés volt a médiának?

A reklámadó bevezetése csak az első lépés a médiapiac felforgatásában - írja a hvg.hu. A portál több forrásból is úgy értesült, rövidesen újabb törvény kerülhet a parlament elé, amely a piac független szereplőit hozhatja súlyos helyzetbe. Akárcsak a reklámadó, ez a tervezet is főleg az RTL Klubot érintené.

A hvg.hu több forrásból is megerősített információkra hivatkozva arról ír: a reklámokat gyűjtő, azokat a tévékben, rádiókban, lapokban és portálokon kihelyező ügynökségeket ütnék meg.

Erről a tervről korábban maga Lázár János is beszélt a piaci szereplők előtt. A Miniszterelnökséget vezető államtitkár még a választások előtt, február 11-én hívta össze a reklámszakmát, és közölte velük, hogy a kormány a reklámadó bevezetését és a médiaügynökségi bónuszok eltörlését tervezi. A találkozóról beszámoló szaklap, a kreativ.hu szerint a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség határozott nemet mondott mindkét tervre Lázárnak. Az ügyet ejtették, majd az EP-választások után egy héttel beterjesztették a reklámadót tartalmazó törvényt.

A törvény-előkészítési munkára rálátó fideszes források azt állították, nem tudnak a tervezetről, de hangsúlyozták, a reklámadóról szóló törvénnyel sem találkoztak benyújtása előtt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.