Tucatjával sötétülnek el a tévék, jelennek meg üresen az újságok
Hatvannál is több médiapiaci szereplő csatlakozott a reklámadó elleni tiltakozáshoz. A tévék, rádiók, nyomtatott és online lapok tucatjai üres címlappal, sötét képernyővel jelzik: nem elfogadható az, hogy akár 40 százalékos büntetőadót is ki lehet vetni a magyar sajtóra.
Az index összesítése szerint a kezdeményezéshez csatlakozott a TV-csatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3 és a Viasat6. A rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, a Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM, a nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport és a TVR-7. Az online felületek közül a babaszoba.hu, a blikk.hu, a citromail.hu, a femina.hu, a gphirek.hu, a hazipatika.hu, a hirkereso.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, az index.hu, az investor.hu, az iwiw.hu, a komment.hu, a kremmania.hu, life.hu, a mandiner.hu, a metropol.hu, az mno.hu, a napi.hu, a nepszava.hu, az nlcafe.hu, a nol.hu, a nosalty.hu, az nso.hu, az origo.hu, a portfolio.hu, a postr.hu, a quart.hu, a startlap.hu, a storyonline.hu, a szoftverbazis.hu, a tafelspicc.hu, az uzletresz.hu, a vezess.hu, a videa.hu, a wellnesscafe.hu, a 444.hu, a kreativ.hu, a mediapiac.com, a Hócipő.hu, a blog.hu, az indafoto.hu, az indavideo.hu, index fórumok és az mmonline.hu.


