BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tucatjával sötétülnek el a tévék, jelennek meg üresen az újságok

Hatvannál is több médiapiaci szereplő csatlakozott a reklámadó elleni tiltakozáshoz. A tévék, rádiók, nyomtatott és online lapok tucatjai üres címlappal, sötét képernyővel jelzik: nem elfogadható az, hogy akár 40 százalékos büntetőadót is ki lehet vetni a magyar sajtóra.

Az index összesítése szerint a kezdeményezéshez csatlakozott a TV-csatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3 és a Viasat6. A rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, a Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM, a nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport és a TVR-7. Az online felületek közül a babaszoba.hu, a blikk.hu, a citromail.hu, a femina.hu, a gphirek.hu, a hazipatika.hu, a hirkereso.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, az index.hu, az investor.hu, az iwiw.hu, a komment.hu, a kremmania.hu, life.hu, a mandiner.hu, a metropol.hu, az mno.hu, a napi.hu, a nepszava.hu, az nlcafe.hu, a nol.hu, a nosalty.hu, az nso.hu, az origo.hu, a portfolio.hu, a postr.hu, a quart.hu, a startlap.hu, a storyonline.hu, a szoftverbazis.hu, a tafelspicc.hu, az uzletresz.hu, a vezess.hu, a videa.hu, a wellnesscafe.hu, a 444.hu, a kreativ.hu, a mediapiac.com, a Hócipő.hu, a blog.hu, az indafoto.hu, az indavideo.hu, index fórumok és az mmonline.hu.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.