– Tavalyi tevékenységünket az előző évhez viszonyítva enyhe mértékben javuló gazdasági környezet jellemezte – nyilatkozta lapunknak Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója. A szakember hangsúlyozta, az általános gazdasági kilátások
– a több mint négy éve tartó nemzetközi pénzügyi és gazdasági válság kivezető szakaszában, az egyes nemzetgazdasági mutatók és a fogyasztók bizalmi indexének tükrében – minimális javulást mutattak. A Gyulai Várfürdő működését alapvetően meghatározó időjárási viszonyok tavaly hasonlóan alakultak az egy évvel korábbihoz, azok sem negatív, sem pedig pozitív értelemben nem voltak extrémnek tekinthetők.
A cég életében a tavalyi év legfontosabb eseménye egyértelműen az AquaPalota építése volt. A mintegy 2,4 milliárdos ráfordítással elkészült családi élményfürdőt decemberi átadása óta már közel 60 ezren keresték fel, és a társaság összességében évi mintegy 100 ezer fős vendégszám-növekedést vár a létesítménynek köszönhetően. Így 576 ezer látogatót prognosztizálnak az idei évre, ami azonban függ a május és szeptember közötti hónapok időjárásától, és az AquaPalota nyári kihasználtságától. Ezzel összefüggésben az AquaPalota további népszerűsítése érdekében egész esztendőben, így nyáron is számos programot szerveznek a Várfürdő munkatársai, emellett már tavaly is tovább erősítették a marketingtevékenységet.
A számtalan élményelemmel – sodrófolyosóval, állómasszázsokkal, fekvőmasszázsokkal, víz alatti masszázzsal, gejzírekkel, buzgárokkal, nyakzuhanyokkal, vízfüggönyökkel, családi csúszdával, a Magyarországon egyedülálló módon felfelé tartó „Fel(l)ejtő” csúszdával és a „Fényalagút” testcsúszdával – rendelkező AquaPalotának elsősorban a szezonalitás csökkentésében jut kiemelt szerep. A város életét, turisztikai bevételeit döntő mértékben befolyásoló Várfürdő évtizedek óta látogatók százezreit vonzza, ugyanakkor a családokat, a fiatalabb generációkat a késő őszi, téli időszakban kevésbé tudta megszólítani. A hiánypótló fedett családi élményfürdő ugyanakkor máris bizonyította létjogosultságát, hiszen az elmúlt néhány hónapban tömegek keresték fel mind a régióból, mind az ország távolabbi tájairól.
Boros László Attila kiemelte, további fejlesztésekben gondolkodnak, hiszen fontos célnak tekintik, hogy a Gyulai Várfürdő hosszú távon is az ország legjobb öt fürdője között legyen. Ennek érdekében gyakorlatilag már elkészült a cég létesítményeket érintő középtávú fejlesztési terve. Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, a szakmai anyagot hamarosan a gyulai képviselő-testület elé tárják majd, egyelőre azonban még kivárnak, hogy tisztábban lássák a hazai fürdőpiac legfontosabb szereplőinek aktuális számait, illetve, hogy milyen eredménnyel zárta az ágazat a 2013-as esztendőt. Információink szerint az elsődleges elképzelések között a gyógyászati részleget érintő beruházások állnak.
Boros László Attila hozzátette, a Gyulai Várfürdő Kft. idei évre vonatkozó üzleti tervében szintén mintegy 30 millió forintos nyereséget tervez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.