BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Legyen márkája a Balatonnak is, ne pálmafás póló jöjjön szembe

balaton-brand– Egy balatonfüredi látkép, vagy egy zamárdi hangulatfotó pont olyan jól működik egy szépen megnyomott pólón, mint Los Angeles vagy Hawaii, ami minden szempontból messze van tőlünk, miközben van olyan hely, amihez kötődünk, és amire büszkék lehetünk – véli Hlavaty Tamás, aki ötletgyáros csapatával Balaton-brandet talált ki. – A Balatonnak sose volt saját márkája. Bármi, ami ma kapható, igazából vállalhatatlan a fiatalok és a turisták számára, miközben iszonyatosan trendi lett a tó: fesztiválok, bel- ás külföldi turizmus. Érdemes szétnézni a neten, mekkora a rajongás – az Instagram nem hazudik. Szóval a Balcsi megérdemelt már egy saját brandet!

Hlavatyék azt szeretnék, hogy „ne pálmafás póló jöjjön szembe az utcán a nyári Balaton-parton”. – Lehet a Balaton is lokális, pólón hordott álmaink földje. Az elérhető, megélhető álmoké. Fantasztikus tájegység, remek adottságokkal, gyönyörű helyekkel. Akár benne vagy, akár mellette, vagy fölötte, lenyűgöz.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.