Kampány Az osztrák piacon intenzív kommunikációs offenzívába kezdett a Magyar Turizmus Zrt., hogy a turisztikai főszezonban minél több osztrák vendéget csábítsanak a magyar tengerre. A főszezon kezdetére időzítve egymást érik a sajtóutak a Balatonnál, amelynek hatására turistacsalogató cikkek születnek a tóról. „Július közepén került adásba az ORF osztrák televízió utazási magazinjában az a 20 perces összeállítás, amelyben hévízi élményeikről számoltak be a szerkesztők” – közölte a turisztikai marketingcég. Osztrák újságírócsoport keresi fel a Bakony és Balaton térségét is, így elvileg Ausztriában több százezres célközönséghez jut el a balatoni nyaralásra buzdító üzenet.
Az MT Zrt. londoni külképviselete szervezésében 2013 őszén és 2014 tavaszán megvalósult újságírói tanulmányutak eredményeként is egymás után jelennek meg újságcikkek rangos brit médiumokban. A népszerű Lonely Planet Traveller magazin júliusi számában például 10 oldalas cikk mutatja be a magyar fürdőkultúrát – a budapesti történelmi fürdőktől egészen a Balatonon tett látogatás során megismert zalakarosi és hévízi fürdőkig – amelyet páratlan képek tesznek még vonzóbbá. A Lonely Planet Traveller brit glossy magazin, nevének hallatán mindenki a jól ismert Lonely Planet brand-re asszociál. A havonta 53 ezer példányban megjelenő magazin olvasótábora elérni a 113 ezret, a tíz oldalas cikk médiaértéke közel 62 ezer angol font, vagyis több mint 24 millió forint.
Az Egyesült Királyságban 1997 óta évente 10 alkalommal, 27 ezer példányban megjelenő, 81 ezres olvasótáborral bíró Food and Travel magazin júliusi számában kétoldalas cikk mutatja be Budapestet és sokszínű gasztronómiai kínálatát, köztük éppen az újságíró, Alex Allen látogatása előtt Michelin csillaggal jutalmazott Borkonyhát. Ez a lap szintén glossy utazási magazin, amely a gasztronómiai turizmust állítja a középpontba. A kétoldalas cikk közel 8 ezer font hírértéket jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.