Itt az ötödik generációs új Corsa
Az újdonság az arányait tekintve kísértetiesen hasonlít a kifutó nemzedékre, de felfedezhetjük rajta az Adam miniautóéra hajazó szájszerű hűtőmaszkot és a kettős övvonalat. Az új Opelek jellegzetes, bumeráng alakú nappali fénye a friss Corsáról sem hiányozhat.
Mivel az új generáció a korábbi modell padlólemezére épül, a tengelytáv nem változott, a hosszúság is inkább csak jelképesen, 3 mm-rel nőtt. De a beltér gyökeresen új. Funkcionalitáson is csiszoltak a kezelhetősége miatt sokat kritizált szellőzővezérlés lecserélésével: megjelent az IntelliLink multimédiás fejegység is (7 colos érintőképernyővel vagy hangutasítással vezérelhető). Szintén teljesen új a futómű és a kormánymű – előbbihez egyetlen alkatrészt sem vettek át a régiből, míg utóbbinál a nagyobb rásegítéssel szolgáló City-mód számít frissnek.
A Corsához elérhető lesz a szentgotthárdi gyártású, 1,0 literes, háromhengeres, turbós benzinmotor (90, 115 LE), illetve jönnek az eddig meg nem nevezett teljesítményű 1,2-es és 1,4-es atmoszferikus benzinmotorok és a 100 lóerős, 1,4-es benzines turbó is. Kisebb meglepetésre az 1,3-as dízel továbbfejlesztett, Euro-6-os változata is választható majd 75 vagy 95 lóerővel.


