Fizetett a busztársaság az elvesztegetett időért
A későn vagy egyáltalán nem érkező buszok miatt kárba veszett idejének ellenértékét kérte a brit hölgy a közlekedési társaságtól, aki – részben – beismerte, hogy hibázott. Nagy-Britanniában történt meg, hogy Elizabeth Thomas-nak elege lett abból, hogy ha nem is mindennap, de rendszeresen járatkimaradások nehezítik meg a közlekedését.
Az elmúlt három évben összesen harminc ilyen eset volt, ami szerinte az ő életéből 11,24 órát rabolt el. 9,19 fontos óradíjjal számolva tehát összesen 103 fonttal károsította meg őt a busztársaság, amelyről számlát is kiállított. Ezt egy, a First Buses nevű társaság egy nyilvános rendezvényén átadta a cég képviselőinek, akik legalábbis részben elismerték a felelősségüket.
Az utas által kifogásolt harminc esetből szerintük hat alkalommal valóban az ő hibájukból történt járatkimaradás, ezért tíz darab napijegyet adtak neki kárpótlásul hetven font értékben. A fennmaradó huszonnégy alkalommal rajtuk kívül álló okok – útépítés, balesetek – miatt késtek az autóbuszok, ezek miatt az ügyfél megértését kérték.


