Cégvilág

Jövedelmezőbb üzleti modellt alkalmaz a Generali Group

Hatékonyabb és jövedelmezőbb üzleti modell kialakításával törekszik ügyfelei lojalitását megerősíteni és márkajegyeit versenytársaitól megkülönböztetni a Generali Group biztosító társaság - tájékoztatta ma az MTI-t a Generali Biztosító Zrt.

A ma Londonban rendezett befektetői konferencián felvázolt üzleti stratégia a hatékony működést és az ügyfelek megelégedettségét jobban szolgáló karcsúbb szervezeti felépítést, és jól megkülönböztethető márkajegyek kialakítását tekinti prioritásnak. Az új stratégiát szolgáló üzleti modell a cash-flow termelés fokozására és az növelésére helyezi a hangsúlyt. Az új stratégia és üzleti modell az ügyfelek lojalitását is szeretné erősíteni.
   
A Generali Group a már meglévő erősségeire, kiterjedt európai ügyfélbázisára és technológiai felszereltségére, illetve az egyik legnagyobb értékesítési hálózatára építve 2018-ig halmozottan több mint 7 milliárd euróra tervezi növelni cash-flow termelő képességét a 2014-es 1,2 milliárd euróról. A halmozott osztalékalap pedig a tervek szerint 2018-ra 5 milliárd euróra emelkedik. A 2014-es eredmény alapján 930 millió euró osztalék jött létre.
   
A már életbe léptetett program a tervek szerint 2018-ig évi 250 millió euró megtakarítást hoz majd a társaságnak, összesen 1,5 milliárd eurót 2012 elejétől.
   
A Generali Group 70 milliárd eurós 2014-es díjbevételével egyike a világ legnagyobb biztosító társaságainak. A csoport 78 ezer alkalmazottjával a világ több mint 60 országában 72 millió biztosított ügyfelét szolgálja ki.

 

MTI-->

Generali Group változtatás üzleti modell
Kapcsolódó cikkek