BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erősebb dízelmotorokkal érkezik az Opel Mokka

Talán nem véletlen, hogy a magyar Mokka-vásárlók többsége az 1,4 literes, benzines turbómotorral kéri autóját, az eddig egyedüliként elérhető 1,7 literes dízelről sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kulturált habitusú lenne. Nyugat-Európában azért még mindig ez a nyerő, nem egy helyen 80 százalék felett van a dízelrészarány a kompakt szabadidő-autónál. Könnyen lehet, hogy most nálunk is változik majd a helyzet, hiszen nagyságrenddel finomabb működést hoz a 136 lóerős, 1,6 literes CDTI, amelynek felára a korábbi 130 lóerős 1,7-eshez képest mindössze 50 ezer forint.

A nyár végéig még párhuzamosan elérhető a régi és az új erőforrás, de szeptembertől már csak a továbbfejlesztett, Euro-6-os változat lesz megvásárolható, akkortól már akár 110 lóerős teljesítménnyel is. Immár nem a dízelzaj a meghatározó az utastérben, ha abbahagyjuk a beszélgetést, és fülelni kezdünk, a téli abroncs surrogását tudjuk kihallani az alapzajból. Jól húz az erőforrás, a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval nem kell sokat kapcsolni, a hatfokozatú automata pedig még ezt az apró terhet is leveszi a vállunkról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.