Fejlesztés A modern gázolajosok nem ismernek lehetetlent, és elsősorban nem a lóerőkről vagy a nyomatékról van szó. A gyártók nem riadnak vissza a „szentségtöréstől”, vagyis a cetánosokat gond nélkül beépítik olyan karosszériákba is, amelyeknek elvileg ellenkezniük kellene ezellen. Kabrió, kupé és elegáns Gran Turismo sem akadály a dízelek számára.
A CLS négyajtós, keret nélküli ablakokkal operáló teste sem idegenkedik a gázolajtól. A 170 lóerős négyhengeres alapmotor rendkívül csendesen, abszolút diszkréten dolgozik, a tervezők annyira becsomagolták, hogy alig hallani a hangját. A finom viselkedésben nagy szerepet játszik a kilencfokozatú automatikus sebességváltó: sztrádatempónál például 1700-1800-as fordulaton jár a főtengely attól függően, hogy milyenek domborzati viszonyok. Hovatovább szürreális, hogy 110 km/órás tempónál 1400/perc alá nyugszik a fordulat, így nem is kell túlzottan csodálkozni az 5,9 literes tesztátlagon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.