Az RS változat piacra dobását annak ellenére lépte meg a Nissan, hogy a teljes európai Juke-eladások 3 százalékát tette ki a „sima” Juke Nismo. Az RS verzió azonban az 1,6 literes DIG-T motor áthangolásával 200 helyett 218 lóerőt tud, emellett vadabb megjelenést kapott az autó, míg a vezető és utasa igazi kagylóülésben foglalhat helyet.
A típus kézi váltós verziója fronthajtással és részlegesen önzáró differenciálművel érkezik, míg a CVT-váltós összkerékhajtású. Mi utóbbi kivitellel ismerkedhettünk meg egy rövid próbán, a konklúzió pedig egyértelmű: a fokozatmentes erőátvitel városi forgalomban nagyon meggyőző, hiszen nincsenek „klasszikus” kapcsolások, de amint elhagyjuk a városhatárt, és elkezdünk sietni (végtére a Nismo RS-t erre találták ki), nyilvánvalóvá válik: a sportos körítéshez és az izmos motorhoz nem passzol a váltó.
Ennél a teljesítménynél még nincs olyan nagy jelentősége annak, hogy hátul is hajt-e az autó, ezért a manuális változatot preferálnám. A fantasztikusan direkt kormányzás és a feszes sportfutómű úgyis mindegyik Juke Nismo RS sajátja. Aki ennél is több izgalomra vágyik, kis szerencsével megszerezheti a kisszériás Juke-R 2.0 egyik példányát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.