BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Time Warner is beszállna a Huluba

A Time Warner is bevásárolná magát az egyik legnépszerűbb fizetős online videoszolgáltatásba, a Huluba. Ha megvalósul az ügylet, a megoldás erősebb riválisává válhat a szegmenst jelenleg uraló Netflixnek. A Time Warner részesedés szerzése ötmilliárd dollárosra értékelheti a Hulut, amelynek az első fél évben 9 millió fizetős ügyfele volt.

A szolgáltatást 2007-ben hozta létre három nagy médiacég, a 21st Century Fox, a Walt Disney és a Comcast-birodalomhoz tartozó NBC Universal azzal a céllal, hogy az interneten keresztül is minél több fogyasztót tudjanak elérni, elsősorban a fiatalabb korosztályból. Azóta kétszer is megpróbálták eladni a Hulut. A kísérletek kudarca után úgy döntöttek, inkább befektetnek a vállalkozásba 750 millió dollárt. A szolgáltatáson egyébként idén tavasztól már a Time Warner csoporthoz tartozó Turner Broadcasting egyes tartalmai is elérhetők, tehát a két cég közötti közeledés már korábban elkezdődött.

Bárhogy is lesz, a Netflixszel szemben nagy hátrányt kellene ledolgozniuk. A fizetős online videoszolgáltatást világszerte 69,2 millióan használják. A Hulunak más riválisokkal is számolnia kell. A Google a közelmúltban jelezte, hogy a reklámok mellett a tartalomszolgáltatásból is bevételt remél, hiszen bemutatták a YouTube fizetős verzióját. Innen csak egy lépés, hogy tévés tartalmakkal, esetleg saját gyártású anyagokkal is feldobják a kínálatot, alaposan felforgatva a piacot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.