Cégvilág

Ingatlanban erősítene a Jófogás.hu

Az ingatlan kategória további erősítése az egyik fő cél jelenleg a Jófogás.hu-nál – mondta el Palocsay-Zubor Géza, az apróhirdetési oldalt működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a társaság tegnapi sajtótájékoztatóján.

A legnagyobb hazai apróhirdetési oldalon több mint 400 ezer ingatlanhirdetés található most is, azonban a norvég anyavállalat elvárásainak megfelelően további fejlesztéseket terveznek ezen a területen. Ennek érdekében külön csapatot hoztak létre, amely ezzel a kategóriával foglalkozik, és a jövőben megvalósuló létszámbővítés során is főként ezt a részleget erősítik. Míg tavaly nyáron még csak 16-an voltak a Jófogás.hu-nál, addig jelenleg már 33-an dolgoznak a cégnél, 2016 végére pedig elérheti az ötvenet az alkalmazottak száma – közölte Palocsay-Zubor Géza. Az apróhirdetési oldal idén is több szolgáltatást indított az ingatlan kategóriához kapcsolódóan, emellett együttműködési megállapodásokat kötöttek a legnagyobb hazai ingatlanközvetítő hálózatokkal is.

A Jófogás.hu tulajdonosa egy rendkívül intenzív, sok milliárd forintot felemésztő piacfelosztó küzdelmet követően az év elején felvásárolta az apróhirdetési oldal legnagyobb riválisát, az OLX.hu-t. A fúzió eredményeként megugrott a hirdetési site használóinak száma. Míg januárban 1,2 millió aktív fiók volt, addig novemberre ez az érték 1,9 millióra nőtt, a hirdetések mennyisége pedig az év eleji 1,8 millióról novemberre 2,57 millióra bővült. Számottevő mértékben bővült a szolgáltatást mobilról használók száma is, novemberben már 300 ezer aktív androidos felhasználója volt, ami több mint háromszorosa a januári értéknek.

jófogás.hu
Kapcsolódó cikkek