A cégnek április elejéig lett volna lehetősége arra, hogy az általa vállalt 25 midibusz első öt darabjával megkezdje a szolgáltatást a budai Várban. Később pedig meghatározott ütemben kellett volna szállítani a Rába S91-es Euro 6-os motorral felszerelt buszokat. Miután az Orageways a szerződéses kötelezettségének nem tett eleget, ezért a BKK elállt a szerződéstől. Korábban a családi vállalkozásként ismert Orangeways tulajdonos vezetője, Kovács Miklós a Rába Nyrt.-t hibáztatta a gyártás elmaradásáért, miközben a gyár finanszírozási feltételek teljesülésére várt. Később az Orangeways egy török márkával szerette volna kiváltani a Rába buszokat, de ezt a jelek szerint nem sikerült elérnie.
A határidő lejártával most a BKK Zrt. vezérigazgatóján a sor, hogy gondoskodjon a kieső szolgáltatás megfelelő színvonalú pótlásáról. Az alternatívák vizsgálata még folyamatban van.