Ahogy közeledik a futball Európa-bajnokság, úgy nőnek a sorok a műszaki áruházak tévéosztályain. Jelentős forgalomnövekedést tapasztaltak az Euronicsnál is, az üzletláncnál május közepétől futott fel látványosan a televíziók iránti kereslet, és már most 60 százalékkal nagyobb a forgalmuk, mint egy évvel korábban – mondja Fajcsi Róbert, az Euronics kizárólagos magyarországi képviselője, a Vöröskő Kft. kereskedelmi ügyvezetője. A vásárlók a minél nagyobb képernyőméret felé fordultak, így a régen legnépszerűbb 32 hüvelykes képátlójú (80 centiméteres) készülékek mára már a második, sőt harmadik tévévé váltak a háztartásokban – számolt be a tapasztalatokról Fajcsi Róbert. A vállalatnál a tévéeladásoknál 20 százalékot meghaladó bővüléssel számolnak az idén. Az Euronicsnál – a piaci folyamatoknak megfelelően – egyre fontosabbá válik az online csatorna is. Bár az értékesítésben még mindig a hagyományos üzleté a főszerep, az online csatornán 200 százalék feletti növekedést mértek.