BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nemzetközi díjat kapott a SuperShop

Global Brand Excellence Award – Best Loyalty Program elismerést nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja. A tekintélyes Global Brand Excellence Award kitüntetést valódi nemzetközi kiválóságok nyerik el. Legjobb lojalitás program kategóriában olyan vállalatok programját díjazzák, amelyek mind a kártyabirtokosok, mind a programban részt vevő partnervállalatok, márkák számára kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek.

A rangos elismerést a Super­Shop program a gazdasági környezet változásainak elébe menő innovatív szolgáltatásaival, illetve a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el. A Global Brand Excellence Award kitüntetésen és a díjnak helyet adó Global CSR Award kongresszuson több mint száz ország vezető márkái és szervezetei vesznek részt.

„Alapvetően a törekvése egy ilyen programnak, pláne egy többpartneres programnak, hogy valódi win-win szituáció jöjjön létre. Itt egy közösségről beszélünk, és hogyha bármelyik partner bármilyen üzleti lépést tesz, üzleti vagy promóciós ajánlattal él, az kihatással lesz a teljes közösségre, és vissza fog hatni mindenkire” – mondta el a díj átvételekor Hovanyecz Norbert, a SuperShop Kft. ügyvezető igazgatója.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.