Cégvilág

A Telekom ügyfelei maguk állíthatják össze mobil díjcsomagjukat

A Telekom teljesen új alapokra helyezi lakossági havidíjas mobil portfolióját, és rugalmas, teljes egészében az ügyfelek igényeihez, használati szokásaihoz igazítható tarifarendszert vezet be március 24-étől.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ügyfelek maguk állíthatják össze a csomagjukat az alapján, hogy mennyit szeretnének telefonálni illetve mobilinternezetni. Ehhez a négy különböző hangcsomag mellé a rendelkezésre álló öt adatcsomagból választhatnak, így áll össze egyedi díjcsomagjuk – jelentette be a Telekom.

A legkisebb hangcsomag 80 egységnyi percet és SMS-t tartalmaz, a legnagyobb pedig korlátlan beszélgetést és SMS-t. A csomagban foglalt keret felhasználását követően egységesen 35 Ft a perc- és SMS-díj minden új díjcsomagban. Ami az adatcsomagokat illeti, az ügyfelek 400 MB és 30 GB havi közötti adatmennyiségek közül választhatnak.

„Az ügyfelek visszajelzései, és a használati szokásaikban felfedezhető különbségek azt mutatták, hogy az lehet számukra a legelőnyösebb, ha maguk határozhatják meg, havonta mennyi adatot és lebeszélhető percet szeretnének felhasználni. Vannak köztük, akik továbbra is elsősorban beszélgetni szeretnek a telefonjukon, míg mások már mobilinternet eszközként tekintenek a készülékükre. Az új, saját igényekre szabható, rugalmas rendszer ezekre az egyszerre jelenlévő, de egymástól eltérő igényekre ad egyszerű választ, így a jövőben minden ügyfelünk megtalálhatja és kialakíthatja a számára legideálisabb csomagot” – mondta el Rékasi Tibor, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

mobiltelefon mobilinternet díjcsomag Telekom
Kapcsolódó cikkek