Hatszáz lóerősnél is izmosabb BMW M5-ös jön
Három üzemmódja van az M GmbH mérnökei által hangolt xDrive összkerékhajtásnak: alaphelyzetben a jól ismert módon működik a rendszer, a lehető legjobb tapadást nyújtja. A következő lépcsőfok a Sport fokozat, amikor több nyomatékot küld a hátsó tengelyre az elektronika, ebben az esetben már lehet egy kicsit játszani az autóval. Aki pedig a legszívesebben egész nap csak kilincselne, annak ott a hátsókerék-hajtás, amikor csak az aktív M differenciálművel szerelt hátsó kerekeket gyilkolja a motor nyomatéka.
A vezető a menüből választhatja ki a kedvének és az útviszonyoknak megfelelő üzemmódot, és van a fedélzeten egy Central Intelligence Unitnak nevezett egység is, amely a kereszt- és hosszirányú gyorsulástól függően szabályozza a nyomatékeloszlást.

Apropó, motor: a 4,4 literes V8-as biturbó az új generációban 600+ lóerővel és 700+ Nm nyomatékkal rendelkezik majd, a váltó 8 fokozatú automatikus egység. Az összkerékhajtásnak hála ez a sportlimuzin kevesebb mint 3,5 másodperc alatt lesz képes elérni a 100 km/h-s sebességet.
Amennyire az eddigi képek alapján látható, egyedi kormánykerék, kapcsolófülek és előválasztókar lesz a műszerfalon, a sportülésekről és a dekorációról még nincsenek információk. Valamit meg kell hagyni a hivatalos bemutatóra is, amelyre hamarosan sor kerül. A forgalmazás még az idén megindul.


