Cégvilág

A Lidl sokkal több magyar bort adott el tavaly

A Lidl Magyarország tavaly 14,9 millió palack magyar bort értékesített, mintegy 20 százalékkal többet az előző évinél – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. beszerzési ügyvezetője szerdán Budapesten sajtótájékoztatón. 

A Lidl beszerzési ügyvezetője elmondta, hogy az eladás bővülése közel azonos volt a belföldi és az európai piacon, 5 milliárd forint értékben 7,9 millió palack magyar bort adtak el Magyarországon és 7 millió palackot exportáltak.

A Lidl Magyarország 9,7 millió euró (mintegy 3 milliárd forint) értékű borexportja 10 százaléka a teljes magyar bor- és mustexportnak

- mondta.

Nepp Zoltán tájékoztatása szerint külföldön a Királyleányka, a Tokaji Furmint és a Szürkebarát volt a legnagyobb palackszámban értékesített magyar bor tavaly.

 

Nepp Zoltán Lidl magyar borok
Kapcsolódó cikkek