Különleges koncert helyszíne lesz június 6-án a Budapest Aréna: az Elvis on Screen produkció Priscilla Presley-vel a JVS Group szervezésében érkezik Magyarországra. A Király rajongói hatalmas kivetítőkön láthatják Elvist, amint leghíresebb slágereit énekli, miközben a Cseh Nemzeti Szimfonikus Zenekar játssza a dallamokat. A számok között Priscilla Presley mesél közös életükről, egy-egy dal keletkezéséről. – Priscilla Presley azt mondta, amikor interjúnapot tartottunk Londonban, hogy Elvis nagy álma volt egy teljes filharmonikus zenekar, de ez az életében soha nem jött össze. Most igen – mondta el a Világgazdaságnak Bátyi Dániel, a JVS Group Magyarország Kft. vezérigazgatója.
A turnénak egyébként szomorú apropója van: Elvis halálának 40. évfordulója alkalmából szervezték a koncertkörutat. Az Egyesült Államokban és Európában is stadionokat töltött meg, a londoni O2 arénában például két egymást követő estén is kirakták a telt ház feliratú táblát.
Valószínűleg azt is kevesen tudják, hogy Elvisnek, bár sosem lépett fel hazánkban, mégis van kötődése Magyarországhoz, nem véletlenül van Budapesten Elvis Presley-ről elnevezett park – mondta el Bátyi Dániel. – 1956-ban Elvis tévéműsorokban hívta fel az amerikai közvélemény figyelmét a forradalmunkra, és kérte a nézőket, hogy küldjenek segítséget, támogatást az országnak. Nem feledjük ezt a gesztusát, és a koncerten is megemlékezünk erről a nemes tettéről.
Nem a legendás Elvis-koncert az egyetlen különleges program, amelyet a JVS Magyarországra hozott: a Body kiállítás is a cég szervezésében érkezett hazánkba. A Body kiállítás felülmúlta minden várakozásunkat, a közönség nagyon érdeklődő, kíváncsi, egyes hétvégéken sorokban várnak arra az emberek, hogy bejussanak.
Beigazolódott az, amire számítottunk: Budapesten hatalmas az igény az ilyen jellegű, magas színvonalú szuperprodukciókra a kiállítási piacon. Úgy tervezzük, hogy még sok világhírű utazó kiállítást hozunk el Magyarországra, a Titanic kiállítással kezdtük, aztán megérkezett a Body kiállítás, nyáron pedig A világ múmiái szuperprodukcióval folytatjuk a sort, amely Magyarországon még sosem volt látható korábban – mondta lapunknak Oláh Zsuzsanna, a JVS Group Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója. A Body kiállítás meglehetősen nagy viharokat és vitákat kavart a világ minden részén. Bátyi Dániel nem érzi botrányosnak a kiállítást, szerinte a tárlat alapvető célja a prevenció.
– Ha jobban megismerjük a testünket, és a saját szemünkkel látjuk, hogy egyes tetteink, káros szenvedélyeink milyen hatással vannak a szervezetünkre, akkor talán megfontoljuk, hogy változtassunk az életmódunkon. Egy rákos tüdő vagy egy túlzott alkoholfogyasztástól megbetegedett máj látványa elsőre talán sokkoló lehet, de ha csak tízből egy látogató jobban figyel ezentúl az egészségére, akkor máris emberek ezreinek az életét változtatta meg a kiállítás – fogalmazott.
– Komolyan vesszük a Body kiállítás üzenetét és lehetőségeit, ezért a megnyitóval egy időben útjára indítottuk A magyarok a napi testmozgásért társadalmi összefogást. Olyan hírességek álltak a kezdeményezés mellé, mint Kovács Kokó István, Hrutka János, Földházi Zsófia, Cseh László, Szentesi Éva, Verrasztó Dávid vagy Vincze Ottó. Hiszünk abban, hogy mi magunk is képesek vagyunk befolyásolni azt, mennyi ideig és milyen egészségi állapotban élünk – mondta Oláh Zsuzsanna. A kiállítás július végéig tekinthető meg.
Egy-egy ilyen szuperprodukció egyébként rengeteg szervezést és nagyon aprólékos logisztikát igényel. A Body kiállítás berendezésén tíz napon keresztül egy 112 fős stáb dolgozott, több mint 300 kiállítási tárgyat kellett elhelyezniük.
A cseh székhelyű vállalat regionális szinten is több országban jelen van, Csehországon kívül Szlovákiában és Lengyelországban is számos koncertet és érdekes kiállítást szervezett. Többek között olyan művészek turnéi kötődnek a cég nevéhez, mint Ennio Morricone, Lara Fabian, Richard Clayderman, Jean-Michel Jarre, a Pussycat Dolls, a Beach Boys vagy a Scorpions.
A JVS Group kiemelten foglalkozik a nagy volumenű kiállítások megvalósításával, így például a Titanic, a Body vagy a Tutanhamon Kincse produkcióval. 2016-ban a JVS Group legyártotta saját, közel 4000 négyzetméteres Cosmos Discovery kiállítását, amelyet világ körüli turnéra küldött.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.