A kiállításszervező szakmában nem megszokott együttműködés született a közelmúltban két szereplő között: a JVS Group hat évre kibérelte a megújult Komplex kiállítóterét.
„Kivételes helyzetbe kerültünk ezáltal, maga a beruházás olyan színvonalat képvisel, amely nyugaton is újdonságként hat, és élen jár a technikai innovációk terén” – nyilatkozta lapunknak Bátyi Dániel, a JVS Group ügyvezető igazgatója. Mint elmondta, ezen a piacon eddig maximum fél évre terveztek egyhuzamban a szereplők.
„Úgy gondoljuk, hogy van létjogosultságuk Magyarországon is a nagyszabású, blockbuster kiállításoknak, legalábbis az eddigi látogatottsági adatok azt mutatják, hogy a közönség nagyon igényli az ilyen jellegű produkciókat” – mondta az ügyvezető igazgató.
Oláh Zsuzsanna, a cég kommunikációs és marketingigazgatója elmondta: „Hiánypótló volt egy olyan piaci fél megjelenése, amely edukatív jelleggel üzemeltet kiállításokat, és ezeket világszínvonalú látványvilággal, tartalommal, szórakoztató formában képes megjeleníteni. A hosszú távon való tervezés és a klasszikus, marketingre épülő piaci stratégia tesz bennünket különlegessé. Ebbe jól illik a Komplexszel kötött többéves együttműködés: nem egy-egy kiállításra tervezünk, ennél nagyobb volumenben gondolkodunk. Együttműködő partnereinkkel cégcsoportunk hosszú távon meg tudja vetni a lábát ezen a nagyon ingoványos talajon.”
A jövőbeli tervekről Batyi Dániel beszélt: „Ezen a területen piacvezetők vagyunk, természetesen arra törekszünk, hogy ezt a pozíciónkat megtartsuk és konszolidáljuk. Szeretnénk, ha velünk együtt fejlődne a hazai edukatív kiállításipar. Célunk az indulás óta ugyanaz: úgy szórakoztassunk, hogy közben tanítunk. Privát promoterként nagyobb sebességfokozatba kapcsol a cégcsoportunk, szünet nélkül üzemeltetünk majd olyan kiállításokat, amilyeneket eddig csak az állami szférában volt lehetséges.
„Napi szinten az hajt minket, hogy összetartunk, és hogy felnézünk egymásra. Illetve a csapatunkkal törekszünk a maximalizmusra, és ez folyamatos fejlődésre sarkall – fogalmazott Oláh Zsuzsanna. – Minden napunk egy hullámvasút, ezért elengedhetetlen a teljes körű bizalom, mert a legváratlanabb helyzetekbe sodródunk, és motiválnunk kell egymást. Tíz éve nem álmodtam arról, hogy a legjobb barátommal irányíthatunk majd egy piacvezető helyzetben lévő céget. Illetve azt sem mertük gondolni, hogy a tíz évvel ezelőtti blockbuster kiállítások aranykorának időszakát is túlszárnyalja majd a sikerünk.”
A közelmúltbeli és a most látogatható kiállításokkal kapcsolatban a cég vezetői elmondták: eddig minden kiállítás sikere felülmúlta az előzőét. A Titanic több mint 200 ezer látogatóval robbant be, meg is kellett hosszabbítani a nyitvatartást, hogy minél többen láthassák még a zárás előtt. Aztán jött a BODY, és mindent felülmúlt. Még soha nem jelentkezett be ennyi diákcsoport egy kiállításra, mint erre. Látogatórekordot értek el, gyakran kellett kitenniük a megtelt táblát, főleg hétvégente volt óriási a roham. „Azt gondoltuk, hogy ezt már nem lehet tovább fokozni, de az első mutatók szerint A Világ Múmiáinak közönségsikere még a BODY-ét is felülmúlja majd” – mondta el Oláh Zsuzsanna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.