Elhunyt a Benetton divatmárka szellemi atyja. A Benetton családi céget világmárkává fejlesztő Gilberto Benetton 77 évesen, rövid betegség után halt meg, alig két hónappal azután, hogy a család igencsak megsínylette a genovai híd összeomlását: az eset után mintegy kétmilliárd dollárral csökkent a vagyona a Bloomberg beszámolója szerint. A család ugyanis a többségi tulajdonosa az autópályát üzemeltető Autostrade anyavállalatának, az Atlantiának. Az Atlantia piaci értéke a tragédia után mintegy 25 százalékkal, 15,2 milliárd euróra esett vissza.
A merész reklámjaival és kampányaival híressé váló olasz céget négy testvér alapította. A Velence közelében fekvő Ponzano Venetóban a hatvanas években dobták először piacra a termékeiket, amelyek a helyi üzletekben olyannyira népszerűek lettek, hogy hamarosan megszületett a United Colors of Benetton márkanév. A puha, színes gyapjúpulóverek hamar meghódították a vásárlókat. Formabontó és merész óriásplakátjaik, reklámjaik a nyolcvanas évektől lendületet adtak a cég fejlődésének, az utóbbi több mint egy évtizedben azonban visszaestek az eladások. Egyesek úgy vélik, ennek hátterében az is állhat, hogy a vállalat igencsak elkalandozott saját stílusától. Az alapító fivérek közül Carlo Benetton szintén a közelmúltban, júliusban halt meg, 74 éves korában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.