Cégvilág

Új reklámpartnert keres a BKV

Az idei első öt hónapban 256 millió forintot termelt a BKV-nak a járművein kialakított hirdetési helyek értékesítése. Ezt a tevékenységet a cég régóta kiszervezi, de most pontosabb szabályozást akar.

Folyamatban van az a közbeszerzési eljárás, amelyet a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tulajdonában vagy kezelésében lévő reklámfelületek hasznosítására írtak ki – erről a társaság tájékoztatta a Világgazdaságot. A BKV és a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. együtt jelenik meg ajánlatkérőként, felhívásuk a reklámozási tevékenységgel kapcsolatos komplex reklámértékesítési és szervezési szolgáltatásra szól. Ennek része a reklámhelyek kialakítása, reklámfelületek létrehozása, az ehhez párosuló reklámértékesítési tevékenység végzése és egy monitoringrendszer kiépítése.

A cél az, hogy az újonnan kialakuló szerződéses állomány egyszerűbb, egyben a jelenleginél pontosabb szabályozású legyen

– írta a BKV lapunk érdeklődésére.

Fotó: Kallus György

A fővárosi tömegközlekedési járművek felületeinek reklámcélú hasznosítását és valamennyi kapcsolódó feladat teljes körű ellátását eddig is külső partnerek végezték. Ez a tevékenység nem tartozik közvetlenül a BKV profiljába, ezért történik az értékesítés közvetett módon.

A társaság két céggel áll bérleti szerződéses jogviszonyban: a metrójárművek teljes belső felületét a Promix Zrt. hasznosítja, ezenkívül minden más hirdetési platformot a Peron Reklám Kft. kezel 1999 óta.

Mindkét megállapodás határozatlan idejű, 150, illetve 90 napos felmondással. A Peron Reklámnak lehetősége van további alvállalkozók bevonására. Ennek megfelelően a járművek külső felületein futó kampányokat a Publimont Kft., a belső felületekét a JCDecaaux Hungary Zrt. koordinálja.

A teljes cikket a Világgazdaság csütörtöki számában olvashatja

Promix BKV reklám Peron Reklám értékesítés
Kapcsolódó cikkek