A karantén időszaka az egyébként is folyamatosan növekvő forgalmat felerősítette, a Wolthoz egyre növekvő számú megrendelés futott be a veszélyhelyzet idején – közölte Juhász Alexandra, a cég marketingmenedzsere. Mind az átlagos rendelési érték, mind a kosárba helyezett tételek száma megnőtt. Ennek hátterében az állhat, hogy míg korábban ebédidőben inkább az irodai egyenkénti rendelés volt jellemző, most családok is nagyobb arányban rendelnek otthonra, mint korábban. A budapesti átlagos kosárérték a Woltnál 5-6 ezer forint, a vidéki városokban körülbelül 30 százalékkal kevesebb, és a kiszállítási díjakat is differenciálta a cég. Elképzelhetőnek tartják, hogy Budapesten a teraszok megnyitásával és a nyári kiránduló-, nyaralószezon kezdetével lesz némi visszaesés, de ezt ideiglenesnek vélik, s ősztől újabb erőteljes növekedésre számítanak. A piac hosszú távú átalakulásba kezdett, a házhoz szállítás nagyobb szerepet kap nemcsak az éttermi ételek, hanem más napi fogyasztási cikkek tekintetében is, mint például az élelmiszer vagy a gyógyszer, ezért is kezdte meg a Wolt ezeknek a termékeknek a kiszállítását is – mondta Juhász Alexandra.