Megújul a Mastercard és az UEFA több mint negyedszázados partnersége
A Mastercard bejelentette, hogy folytatva a 1994 óta működő partnerséget, megújítja együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra.
A megállapodás magában foglalja az UEFA Szuperkupa szponzorálási jogait is 2021-ben, 2022-ben és 2023-ban.
A Mastercard továbbra is lehetőséget kínál a gyerekeknek, hogy életre szóló élményként az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzések előtt a legnagyobb sztárok mellett lépjenek a pályára. 2020-ban erre a Mastercardnak digitális megoldást kellett találnia az UEFA Bajnokok Ligája középdöntőjében és döntőjében, valamint az UEFA Szuperkupán is, így a játékosok a stadionhoz érve egy képernyőn keresztül léphettek kapcsolatba az őket kísérő gyerekekkel. Mindezt a Mastercard kezdeményezte a játékoskísérőket kiválasztó UEFA Gyermekekért Alapítványával együttműködve.

„ A Mastercarddal, mint vezető technológiai vállalat további együttműködésére is számítunk, mivel a digitális jelenlét egyre fontosabbá válik a globális közönséggel való mélyebb kapcsolatok kialakításában„ – mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója.
Mark Barnett, a Mastercard Europe elnöke hozzátette: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy hosszútávra újítottuk meg az UEFA Bajnokok Ligája szponzorációját. A legfontosabb sportesemények nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy a rajongókat bárhol a világon összekapcsoljuk szenvedélyükkel. Mivel 27. éve vagyunk hivatalos szponzorai az eseménynek, izgatottan várjuk, hogy az elkövetkező években milyen új felbecsülhetetlen pillanatokat láthatunk az UEFA Bajnokok Ligájában.”


