BUX 39,103.68
-0.39%
BUMIX 3,677.94
-1.87%
CETOP20 1,747.54
0.00%
OTP 8,026
-1.55%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.49%
-2.33%
0.00%
ZWACK 18,650
0.00%
0.00%
ANY 1,560
-0.95%
RABA 1,095
-0.45%
-0.46%
-1.08%
-0.65%
+1.48%
-2.76%
-4.39%
0.00%
+1.63%
OTT1 149.2
0.00%
-0.91%
MOL 2,920
-0.41%
-5.01%
ALTEO 2,350
-0.84%
0.00%
-4.02%
-1.00%
0.00%
-0.89%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+0.26%
-5.38%
+1.45%
0.00%
-3.35%
-1.45%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.90%
NAP 1,210
-2.26%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Megújul a Mastercard és az UEFA több mint negyedszázados partnersége

A Mastercard bejelentette, hogy folytatva a 1994 óta működő kapcsolatát, megújítja együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra.

A Mastercard bejelentette, hogy folytatva a 1994 óta működő partnerséget, megújítja együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra.

A megállapodás magában foglalja az UEFA Szuperkupa szponzorálási jogait is 2021-ben, 2022-ben és 2023-ban.

A Mastercard továbbra is lehetőséget kínál a gyerekeknek, hogy életre szóló élményként az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzések előtt a legnagyobb sztárok mellett lépjenek a pályára. 2020-ban erre a Mastercardnak digitális megoldást kellett találnia az UEFA Bajnokok Ligája középdöntőjében és döntőjében, valamint az UEFA Szuperkupán is, így a játékosok a stadionhoz érve egy képernyőn keresztül léphettek kapcsolatba az őket kísérő gyerekekkel. Mindezt a Mastercard kezdeményezte a játékoskísérőket kiválasztó UEFA Gyermekekért Alapítványával együttműködve.

Fotó: General, | usage worldwide/AFP

„ A Mastercarddal, mint vezető technológiai vállalat további együttműködésére is számítunk, mivel a digitális jelenlét egyre fontosabbá válik a globális közönséggel való mélyebb kapcsolatok kialakításában„ – mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója.

Mark Barnett, a Mastercard Europe elnöke hozzátette: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy hosszútávra újítottuk meg az UEFA Bajnokok Ligája szponzorációját. A legfontosabb sportesemények nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy a rajongókat bárhol a világon összekapcsoljuk szenvedélyükkel. Mivel 27. éve vagyunk hivatalos szponzorai az eseménynek, izgatottan várjuk, hogy az elkövetkező években milyen új felbecsülhetetlen pillanatokat láthatunk az UEFA Bajnokok Ligájában.”

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek