A BMW AG harmadik negyedévi adózott eredménye 17,4 százalékkal 1,81 milliárd euróra nőtt, elsősorban amiatt,
hogy bővült a kínai kereslet a cég különösen nyereséges luxusautói iránt, mint például az X7.
A harmadik negyedévben a BMW AG 2,46 milliárd euró adófizetés előtti eredményt ért el, 9,6 százalékkal töbet az egy évvel korábbinál. A cég bevétele 1,4 százalékkal, 26,28 milliárd euróra mérséklődött.
Az eladott autók száma 8,6 százalékkal, 675 ezer 592-re nőtt. A Kínában értékesített járművek száma 31 százalékkal bővült, ami ellensúlyozta a 15,7 százalékos csökkenést az Egyesült Államokban.
A bevételarányos adózás előtti jövedelmezőség 9,4 százalékra javult az egy évvel korábbi 8,4 százalékról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.