Lővei Gergely | Nagyobb légbeömlőket kapott az F-Pace szabadidő-autó a modellfrissítés alkalmából, a motorháztetőn új karaktervonalak jelentek meg, és a hátsó lökhárítót is átrajzolták. Új fejlesztésű az összes erőforrás, az európai piacon a 2,0 literes lágy hibrid dízel a belépő 163 vagy 204 lóerős teljesítménnyel, extraként kérhető a 3,0 literes soros hathengeres dízel 300 lóerővel és lágy hibrid rendszerrel. A benzines alapmotor a 250 lóerős, 2,0 literes turbó, a 3,0 literes soros hathengereshez pedig már jár a lágy hibrid rendszer, a teljesítmény 340 vagy 400 lóerő lehet. A P400e jelzésű, hálózatról tölthető hibrid a csúcs, amelynél a 2,0 literes turbómotor és a 143 lóerős villanymotor 404 lóerős rendszerteljesítményt és 640 newtonméteres rendszernyomatékot biztosít 53 kilométeres elektromos hatótávolság mellett. Feltöltött akkumulátorral ez a változat 5,3 másodperc alatt képes 100 kilométer per órára gyorsulni. Bemutatkozott az SVR topmodell is, az 5,0 literes, kompresszoros feltöltésű V8-as továbbra is 550 lóerős , de a motorvezérlés átprogramozásával a maximális nyomaték 700 newtonméterre nőtt. Ez minimális, 20 newtonméteres gyarapodás a korábbihoz képest, az autó mégis fürgébb lett, a 0–100 kilométer per óra gyorsulás ideje 4,3-ről 4,0 másodpercre javult. Ez annak köszönhető, hogy az XE SV Project 8 modellhez kifejlesztett váltót és váltóvezérlést kapta a szabadidő-autó. Emellett elektromosra cserélték a kormányszervót, a magasabb szintű komfort érdekében pedig módosították az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.