am | A hátsó felfüggesztés lengőkarjainak bekötési pontjait merevebbé tették, ami a nagy sebességű manővereknél javítja a stabilitást, az F Sport modellhez adják az adaptív lengéscsillapítást, amelynél új szelepek szabályozzák az olaj áramlását – a korábbinál finomabban. Úgy javítottak a fékpedálérzeten, hogy megváltoztatták a felfekvő felület formáját. A hibrid rendszernél módosítottak a szoftveren, ami az elektromos és a hidraulikus rendszer működését hangolja össze. Kívülről az új hűtőrácsbetétről és a korábbinál karcsúbb fényszórókról lehet megismerni a frissített Lexus ES-t. Belül a korábbinál nagyobb, a vezetőhöz 10 centivel közelebb helyezett érintőképernyő árulkodó, a vezetőtámogató rendszerek érzékelési tartományán és a működésük finomságán is javítottak. Az európai piacokon továbbra is csak öntöltő hibrid hajtással árulják a Lexus ES limuzint, tőlünk keletre 2,0 és 2,5 literes négyhengeressel vagy 3,5 literes V6-ossal lehet megvásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.