Úgy tűnik fordult a kocka a játékpiacon. A lakosság játékok iránti igénye nem csökkent, ennek köszönhetően a szolgáltatók számára a fogyasztók lettek a játékszerek. Az amerikai Mattel játékkészítő óriás részvényei 11 százalékkal emelkedtek, miután 47 százalékos növekedést ért az első negyedévben, ami az elmúlt 25 év legjobb eredménye – írja a Reuters.
A koronavírus-járvány sem szegte a játékvásárlók kedvét, a pandémia alatt is kelendők voltak a Barbie babák.
A járvány idején az amerikai háztartások felhalmozták megtakarításaikat, ennek mértéke az USA GDP-jének 10 százalékát is elérheti az év közepére a Goldman Sachs elemzői szerint. Banki adatok szerint a hitelkártyával való vásárlás mértéke már meghaladja a pandémia előtti szintet. Az eredmények pedig azt mutatják, hogy az alapvető kiadások fedezésén túl a lakosság ismét költ olyan dolgokra, mint a nyaralás, a koncertjegy, vagy éppen a játékbabák.
A játékpiac közel 2 trillió (2 000 000 000 000 000 000) dollárt mozgat meg.