Kőkemény pályaautó a Baltasar Revolt, azonban rendszámot is kaphat, így nem kell tréleren szállítani, a tulajdonosa egyszerűen elautózhat vele a versenypályára. Acélcső térváz az alap, karbonból sütik az utascellát és a külső burkolólemezeket. Semmiféle kényelmi felszerelés nincs a fedélzeten, szélvédő még felár ellenében sincs. A 770 kilogrammos saját tömegből 250 kilogramm az akkumulátor, egy 700 volt feszültségű egység, amelyet a spanyol Millor Battery céggel közösen fejlesztettek. A kapacitást nem árulták el, csak azt, hogy az utcai WLTP-szabvány szerint több mint 600 kilométeres a hatótávolság, versenypályán pedig 40 percnyi padlógázas száguldást tesz lehetővé. Villámtöltéssel öt perc alatt lehet száz kilométernyi energiát beletölteni, a töltőcsatlakozó az anyósülés előtt, a műszerfalon található. Két hajtómotort szerelnek a hátsó tengelyre, a rendszerteljesítmény 507 lóerő, 1000 newtonméter, az egyes motorok teljesítményének szabályozásával oldják meg a differenciálzár-funkciót. A felfüggesztés kettős keresztlengőkaros körben, vízszintes, állítható rugóstagokkal. A 100 kilométeres óránkénti sebességet 2,5 másodperc alatt képes elérni a Baltasar Revolt, a végsebessége nem ismert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.