am | A svájci Morand Cars két éven belül akarja piacra dobni első szuperautóját, amelyet plug-in hibrid vagy akkumulátoros-elektromos hajtással kínálnak. Előbbinél 5,2 literes, 690 lóerős szívó V10-est használnak az F1-ből ismert MGU-K egységgel és két darab, az első kerekeket hajtó villanymotorral (440 lóerő), amely 1100 lóerő körüli rendszerteljesítményt eredményez. A villanymotoros változat négy darab hajtómotort kap 2000 lóerős rendszerteljesítménnyel. A Morand Cars szabadalmaztatott akkumulátortechnológiát használ, ami különösen gyors töltést tesz lehetővé, 350 kilowattos töltővel 12 perces töltési időt ígérnek az elektromos modellnek, amelynek a hatótávolsága 301 kilométer lesz. Az egyelőre névtelen szuperautó karbon utascellára épül majd, a karosszériaelemek lenszálas erősítésű műanyagból készülnek, a tervek szerint mindkét hajtáslánccal 1250 kilogramm körül lesz a saját tömeg, és 400 kilométer per óra a csúcssebesség. A Benoit Morand és az F1-ből ismert Eric Boullier által alapított Morand Cars 73 autó építését tervezi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.