BUX 41,864.33
-2.59%
BUMIX 3,902.93
-0.69%
CETOP20 1,992.73
0.00%
OTP 9,800
-4.81%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-2.95%
-0.55%
-0.80%
ZWACK 17,650
+1.15%
0.00%
ANY 1,610
+0.62%
RABA 1,135
-2.58%
-3.88%
-2.15%
0.00%
+0.92%
OPUS 183.6
-1.61%
-7.76%
-0.25%
0.00%
0.00%
OTT1 149.2
0.00%
-0.49%
MOL 2,798
-2.58%
-5.14%
ALTEO 2,360
-0.84%
0.00%
+0.40%
EHEP 1,670
-6.18%
+0.69%
-0.76%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.25%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-3.69%
-1.13%
-8.13%
0.00%
-2.48%
-3.00%
GOPD 12,000
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+0.43%
NAP 1,186
-1.98%
0.00%
-0.89%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A BMW nem sieti el a kiszállást a belső égésű motorokból

Lassúbb ütemben készül kiszállni a BMW a hagyományos belső égésű motorok gyártásából német konkurensénél, az Audinál.

A végső döntéshozónak az iparágunkban mindig az ügyfélnek kell lennie. Ezt sosem lenne szabad szem elől téveszteni

– fogalmazott Oliver Zipse, a BMW vezérigazgatója a Passauer Neue Presse és a Donaukurier lapoknak adott interjúban.

A BMW konszern tervei szerint 2030-ra az értékesítési volumennek a felét adják majd a teljesen elektromos hajtású modellek.

Fotó: AFP

Aki addigra teljesen kiszállna a belső égésű motorokból, az értékesítési volumenének a feléről lesz kénytelen lemondani, és elindítja a lejtőn saját vállalatát

– mondta. Rámutatott, hogy valóban lesznek városok, régiók és országok, amelyek addigra már teljes egészében átállnak az elektromos mobilitásra. Világszerte azonban, a BMW 140 piacán nem ez lesz a helyzet.

A Volkswagen konszern érdekeltségébe tartozó Audi a napokban jelentette be, hogy az évitized közepén mutatja majd be legutolsó belső égésű motoros új modelljét, majd 2032–33-tól már csak elektromos hajtású modelleket értékesít.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek