A Bugatti Chiron alapján készült még 2019-ben a Super Sport 300+ elnevezésű változat, amely 490,48 kilométer per órás sebességrekordot ért el, majd érkezett 2020-ban a Pur Sport, amelynél a vezethetőségre helyezték a fő hangsúlyt. Most, 2021-ben a Chiron Super Sport van soron, amelynél a korábbi két különleges modell jó tulajdonságait akarják ötvözni.
A karosszéria a végsebességrekordra optimalizált változatról származik, az utastérben polírozott alumíniumkapcsolókat és luxusfelszereléseket találunk a legfinomabb bőrkárpit kíséretében, így közúti túrákon is a lehető legnagyobb kényelemben töltheti a kilométereket a sofőr és utasa. A 8,0 literes négyturbós W16-os 1600 lóerővel és 1600 newtonméterrel kerül az autó hátuljába, módosították az olajpumpát, a feltöltőket és a hengerfejeket; a leszabályozási fordulat percenként 7100-ra emelkedett, a maximális nyomatékot pedig szélesebb tartományban tudja (2000–7000 percenként). A végsebességet azért kell 440 kilométer per órában korlátozni, mert a kényelmes futómű-beállítással ennyit tartanak biztonságosnak a mérnökök. A 0–200 kilométer per óra gyorsulás 5,8 másodpercig tart, a 0–300 kilométer per óra sprint megvan 12,1 másodperc alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.