Technikai hiba miatt egyes korábbi tranzakciókat csak később számolt el az OTP Bank rendszere, volt, akinek karácsony előtt könyveltek egy több tízezres augusztusi bevásárlást – írja a Telex.hu.

A portál egyik olvasója decemberben vette észre, hogy levontak 41 ezer forintot a számlájáról, amiről a bank call centerét megkeresve is tájékoztatták: 

nem egyedi esetről van szó, hanem egy rendszer hibáról van szó.

Fotó: Kallus György / VG

Kiderült, egy augusztusi Tescóban történő vásárlás összegét nem vonták le a számlájáról, csak négy hónappal később, decemberben. Nyáron volt elegendő egyenlege, a boltban sem támadt problémája, fel se tűnt neki, hogy nem vonták le akkor a pénzt. Az ügyfél nem kifogásolta, hogy levonták az összeget, de azt igen, hogy éppen a karácsonyi bevásárlások idején történt a levonás, és nem kapott előzetes jelzést. 

A decemberi levonás után egyébként kapott egy sms-t az OTP-től, melyben technikai hibára hivatkoztak, és elnézést kértek tőle - írja a portál, amely megkereste a bankot is, ahol elismerték a hibát, de jelezték, hogy minden levonás csak egyszeri.

Technikai hiba miatt egyes korábbi tranzakciókat csak később számolta el az egyik rendszerünk. Az érintett ügyfeleket tájékoztattuk a hibáról és elnézést kértünk érte

 – válaszolták a portál megkeresésére.