2021. november 30-i hatállyal az XXXLutz Lakberendezési Kft. CEO/ügyvezetői pozícióját Simonyi András tölti be, aki ezen megbízatását a cégcsoporton belül már meglévő MMXH Lakberendezési Kft., valamint az XXXLutz Properties ügyvezető igazgatói feladatai megtartása mellett fogja végezni. Az ügyvezetés feladatait Baranyai Szilvia CFO / ügyvezető igazgatóval látják el - közölte a VG-vel a bútorkiskereskedelmi áruházlánc. 

Fotó: Kallus György / VG

Ez egyben azt jelenti, hogy már nem Ingo Schalk áll a vállalat élén, aki levezényelte a márkaváltást. Mint ismert, tavaly októberben az addig KIKA-ként ismert áruházlánc immár XXXLutz néven a piacvezető szerepet célozta meg Magyarországon, vagyis felvállalta, hogy az IKEA babérjaira tör. Ingo Schalk akkor arról beszélt a VG-nek, hogy az informatikai háttérrel együtt a beszerzés, a logisztika is új alapokra kerül. Emellett azt is ígérte, gyorsabb és hatékonyabb lesz az ügyfélszolgálat, de a marketing is megújul. A KIKA mindig is erős volt a plakátokban, de az XXXLutz inkább a reklámújságokban hisz, ezért az online hirdetések mellett ezek a hagyományos eszközök is nagy hangsúlyt kapnak.

A cégcsoport mostani közleménye szerint a felsővezetésben további változás, hogy

2021. december 1-től az XXXLutz Lakberendezési Kft. teljes operatív területéért felelős cégvezetői feladatait Boros Henry látja el.

A jövőben közvetlen felelősségi körébe és szakmai irányítása alá tartoznak a beszerzési, értékesítési, marketing és személyzetfejlesztési területek.

Az XXXLutz-csoporthoz tartozó vállalatok cégvezetésének összevonása a szinergiák jobb kihasználásán keresztül további növekedési céljaink elérést szolgálja. A cégcsoportunk forgalma a 2021-es évben várhatóan meghaladja a 75 milliárd forintot, amellyel a piac meghatározó szereplőjévé válunk. Az XXXLutz, Möbelix és Mömax áruházak szortimentje a legszélesebb célközönségnek képes valódi alternatívát nyújtani az offline és az online bútorkereskedelem terén egyaránt – mondta Simonyi András.

Hozzátette: az XXXLutz csoport a 2020 nyarán a kormánnyal aláírt stratégia megállapodás nyomán országszerte további áruházak nyitását és terjeszkedést tervez. Azt már Ingo Schalk is megelőlegezte, hogy a hat meglévő áruház után a hetedik és a nyolcadik Miskolcon, illetve Szegeden épülhet majd fel, az online csatorna részarányát pedig 4-ről 10 százalékra tornásznák fel a következő években.