Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy december 31. és január 2. között technikai átállás miatt a Vodafone-nál szünetel az ügyfélkiszolgálás, ebben az időszakban elérhetetlenek lesznek a cég online felületei és a My Vodafone applikáció is, ugyanis One néven működnek majd tovább.
A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és a vásárlást érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.
A cég azt is közölte: érdemes felkészülni arra, hogy autópálya-matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (pédául Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkolóautomatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.
Hétfőn a Vodafone.hu cím már a One.hu felületére irányítja át a felhasználókat, azonban korábban az applikációs ügyintézéshez szükséges My Vodafone helyét még nem váltotta fel a One új alkalmazása.
Cikkünk megjelenése után, reggel 7:24 körül már elérhetővé vált az alkalmazás frissítése, azonban még mindig nem használható ügyintézésre. A cég az applikáción keresztül azt közölte, hogy
„az alkalmazás jelenleg nem elérhető”, a telefonálás, az sms-ezés, az adathasználat és az otthoni vezetékes szolgáltatás viszont „zavartalanul működik”.
Később, 9:30 körül már működött a One applikációja is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.