Bamco

Elérte a 4-es metró déli pajzsa a pesti oldalt

Hat hét alatt, egy rövid átállítást követően, de jelentősebb műszaki nehézségek nélkül ért át a pesti oldalra a 4-es metró déli alagútépítő pajzsa. A Fővám téri állomáson még áprilisban elkészültek a meder irányába benyúló peronalagutak, így az állomás zökkenőmentesen fogadni tudta a gépezetet. Északi párja is néhány napon belül nekivághat a folyó alatti, háromszáz méteres szakasznak, és amint megérkezik, láthatóvá válik majd, hogy a kivitelező hogyan fogja tudni ütemezni a pesti oldali alagútépítést.

4-es metró folytatás: "Igen!"

Megegyezett a főváros és a Bamco a 4-es metró építésének folytatásáról - értesült az MTI városházi forrásokból.

4-es metró: nagyobb az esély arra, hogy megegyeznek a Bamcóval

A Népszabadság szerint hetven százalék esély van arra, hogy a 4-es metró alagútját fúró konzorcium a BKV-val megegyezik, és a Bamco cégcsoport összesen 35 milliárd forintos többletkövetelésének egy részét mégis kifizetik.

4-es metró-abszurd: Nehogy túl gyors legyen a fúrópajzs!

Négy hónap szünet után ismét elindultak a 4-es metró fúrópajzsai, de a Gellért térnél megint leállnak, és lehet, hogy a Fővám tér előtt is. Ott ugyanis kötbércsapdába eshet az elektromos vakond – írja a Népszabadság.

2011 végén már az új metróval utazhatunk?

A remények szerint két héten belül újraindulhat a 4-es metró két fúrópajzsa, A remények szerint két héten belül újraindulhat a 4-es metró két fúrópajzsa, ennyi idő kell ahhoz, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) megadja az engedélyt; utasokat várhatóan 2011 végétől szállít majd az új metró - közölte Klados Gusztáv, a DBR Metró Projekt Igazgatóság projektigazgatója a szerdán tartott metróbejáráson.
Világgazdaság Piactér