FEOSZ

Az online vásárláskor speciális többletjogok illetik meg a vásárlót

A vállalkozások nem zárhatják ki a fogyasztó jogát a reklamációhoz online vásárláskor sem.
2020.11.18. 17:52 Olvasási idő: 0 perc

A webáruházak túlnyomó része együttműködő

A FEOSZ szerint a vállalkozók rendszerint nem szándékosan károsítják meg a fogyasztókat, de rengeteg előírásnak kell megfelelniük, ezért hibázhatnak.
2019.07.09. 13:30 Olvasási idő: 0 perc

A FEOSZ szerint jár a Ryanair utasainak a kártérítés

A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után.
2018.07.23. 19:25 Olvasási idő: 0 perc

Sok pénzt próbálnak legombolni a nyugdíjasokról

Hiába próbálják visszaszorítani a termékbemutatós cégeket a jogszabályok szigorításával, azok még mindig hihetetlen vásárlásokra veszik rá az idős embereket.
2018.05.04. 18:09 Olvasási idő: 0 perc

Időben kell lépni a távfűtéses lakóknak

Holnap elindul fűtési időszak, a fővárosiaknak így minél előbb jelezniük kell, ha fogyasztás alapján szeretnék fizetni a havi számlát.
2017.09.14. 09:19 Olvasási idő: 0 perc

Áthárítják a bankadót a fogyasztóvédők szerint - Cáfol a Volksbank

2011.02.08. 18:17 Olvasási idő: 0 perc

Adják vissza az elmaradt fesztiválra eladott jegyek árát!

A nyáron nagy port kavart az elmaradt Part Fesztiválra jegyet, illetve bérletet váltott fogyasztók ügye, akik az önfeledt szórakozásban bízva vettek jegyet a Ticketpro Kft-től illetve egyéb értékesítőitől a július 28. - augusztus 1. között megrendezendő zenei fesztiválra. A szórakozni vágyók ugyanis nem csak azzal voltak kénytelenek szembesülni, hogy a rendezvény elmarad, hanem, hogy a Ticketpro Kft. nem hajlandó visszatéríteni számukra a bérletek, jegyek vételárát sem.
2010.09.09. 14:43 Olvasási idő: 0 perc

Szakma lehet a fogyasztók védelme

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) kezdeményezi, hogy a fogyasztóvédelmi képzés az Országos Képzési Jegyzék szakképesítési listáján is szerepeljen.
2010.04.19. 12:11 Olvasási idő: 0 perc

Nem értjük, hogyan minősítenek a bankok

A fogyasztók nem értik, az egyes hitelintézetek, pénzügyi vállalkozások milyen alapon és hogyan minősítik a befektetni szándékozó ügyfeleket a szerződés megkötését megelőzően - tapasztalja bejelentések alapján a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.
2009.11.02. 13:43 Olvasási idő: 0 perc

Nem segít a bajban lévő ügyfeleken a banki kódex a FEOSZ szerint

A már bajban lévő fogyasztókon aligha, a később eladósodott ügyfeleken viszont segíthet a banki magatartási kódex - vélekedik a civil fogyasztóvédők.
2009.10.09. 10:38 Olvasási idő: 0 perc