Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége

Fájhat a fejük a márkaszalonoknak

A PSA és a Fiat Chrysler egyesülésével megszületett Stellantis autóipari vállalat legfontosabb teendője, hogy összehangolja a két csoport mindennapi ügymenetét.

Fájhat a fejük a márkaszalonoknak

A PSA és a Fiat Chrysler egyesülésével megszületett Stellantis autóipari vállalat legfontosabb teendője, hogy összehangolja a két csoport mindennapi ügymenetét. Ez kedvezhet a vásárlóknak, de fejlesztésre kényszeríti az autószalonokat.

Kétezer e-autó állhat jövőre forgalomba

A magyar autópiac kétarcú teljesítményt mutat az idén, a WLTP-szabvány a szeptember–decem­beri időszakban visszafogja az eladásokat. A szigorítás az elektromos autók eladására is kihat, a kiszállításokra akár egy évet is várni kell.

A hibrid autók vásárlását is támogatni kellene

Az elektromos autók vásárlásához hasonlóan támogatnia kellene az államnak a kis fogyasztású – legfeljebb kétliteres belső égésű motorral rendelkező – hibridautók megvételét – mondta a Világgazdaságnak Gablini Gábor.

Azt hitte, megváltozik az autószerviz-helyzet?

Az Európai Bizottság a napokban tette közzé a gépjármű piaccal kapcsolatos új rendeletét, amely nagyobb szabadságot ígér a tulajdonosoknak a szerviz terén és erősebb kontrollt a gyártók irányába. A Világgazdaság Online által megkérdezett szakértők azonban megerősítették: igazán komoly változás nem várható a rendelettől.
Világgazdaság Piactér