Gablini Gábor

Az autókereskedések jó része eltűnhet, folytatódik a drágulás

Az idén eddig átlagosan húszszázalékos áremelkedés volt az újautó-piacon.
2022.07.07 Olvasási idő:

Ezért ne halogassuk az új autó vásárlását

Egyáltalán nem biztos, hogy egy-két hónap múlva lesz még árgarancia a kereskedőknél.
2022.03.22 Olvasási idő:

Több mint tíz százalékkal drágábban vehetünk az idén autót

A készlethiány miatt zömében csak listaáron lehet új autót vásárolni.
2022.01.05 Olvasási idő:

Podcast

Tovább drágulhatnak az autók

A gyártók közelítik egymáshoz a kelet-, és a nyugat -európai árakat.
2021.12.13 45 perc

Idén sem lélegezhet fel a hazai autóipar

A csiphiány csak egy az ágazatot sújtó globális problémákból
2021.07.09 Olvasási idő:

Ezekre az e-autókra lehet vásárlási támogatást kérni

Várhatóan perceken belül kimerül majd az elektromos autó vásárlását támogató pályázat kerete.
2021.05.26 Olvasási idő:

Fájhat a fejük a márkaszalonoknak

A PSA és a Fiat Chrysler egyesülésével megszületett Stellantis autóipari vállalat legfontosabb teendője, hogy összehangolja a két csoport mindennapi ügymenetét.
2021.01.21 Olvasási idő:

Elkerülhetetlen a drágulás az autópiacon

A járvány mellett a forint árfolyama, az autóvásárlási támogatások és a forgalombahelyezési eljárás idejének növekedése gyakorolta a legnagyobb hatást tavaly az autópiacra.
2021.01.08 Olvasási idő:

Újabb autóvásárlási programot hirdethetnek meg az ősszel

Érdemi volumennövekedés akkor lehet az autókereskedelemben, ha a korszerű belső égésű motoros járművek is részesülnének EU-s támogatásban.
2020.08.25 Olvasási idő:

Eltűnhet az újautó-piac negyede

Havi 150 milliárdos veszteséggel számolnak a gépjármű-márkakereskedők áprilisra és májusra. Nullára estek a megrendelések, leghamarabb a nyáron indulhat a kilábalás.
2020.04.03 Olvasási idő: