Glami

Glami: a magyarok többsége inkább online vásárol divatcikkeket

Az online felmérés 12 országban mintegy 19 ezer fogyasztó megkérdezésével készült szeptemberben.
2021.10.21. 17:00 Olvasási idő: 3 perc

A mesterséges intelligencia mentheti meg a divatipart

A GLAMI jelentése szerint a kereskedők harmadával növelni fogjak az IT-beruházásaik mértékét.
2021.03.17. 17:38 Olvasási idő: 0 perc

A közösségi médiát erősítik a divatáruházak

A webáruházak a közösségi média jelenlét fokozásával készülnek az év végi csúcsra.
2020.11.23. 18:44 Olvasási idő: 0 perc

A karantén alatt a divattermékek voltak a legkeresettebbek

A karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak.
2020.07.14. 17:10 Olvasási idő: 0 perc