Marketing Centrum

A Jobbik Brüsszelbe mehet? Csak 3 párt a küszöb felett

A március legvégén viszonylag alacsony 38 százalék körüli részvételi arányra lehetett számítani a június 7-i EU parlamenti választáson. A felmérés idején 3 párt jutna át az 5 százalékos küszöbön. A Fidesz várhatóan 15 mandátumot szerezne, az MSZP hatot, a Jobbik pedig egyet – derül ki a Marketing Centrum felméréséből, és az erre alapozott mandátumbecslésből.
2009.04.27. 12:11 Olvasási idő: 0 perc

Egyre szívesebben húzzák a nadrágszíjat a magyarok - De hol?

Augusztusban 77 százalék, a múlt hónap végén, Gyurcsány Ferenc lemondása után a magyarok 73 százaléka tartotta elfogadhatónak a költségek lefaragását, s mindössze 7 százalék ellenzi a megszorításokat.
2009.04.20. 10:00 Olvasási idő: 0 perc

A Fidesz most nagyon elverné az MSZP-t

A Marketing Centrum egy héttel a miniszterelnök lemondása után készített felmérése szerint 61-25-re vezet a Fidesz, és a Jobbik valószínűleg bejutna a Parlamentbe.
2009.04.07. 09:38 Olvasási idő: 0 perc

Kétszeres a Fidesz-fölény az MSZP-vel szemben a pártválasztók körében

Folytatódott a közvélemény tavaly nyár óta megfigyelhető elbizonytalanodása. Tovább csökkent mindkét nagy párt támogatottsága, de ennek most leginkább az MSZP a vesztese - derül ki a Marketing Centrum február 19. és 25. között zajló felméréséből.
2009.03.04. 13:04 Olvasási idő: 0 perc

Egyre többen vannak azok, akiknek nincs kedvenc pártjuk

Mozgalmas időszakot tudhat maga mögött (és előtt) a magyar belpolitika. Elsősorban a gázellátás zavarai és a gazdadasági válság következményei hatnak a közvéleményre. Ezekre viszont nem nagyon tudtak megnyugtató válaszokat adni a pártok, így nem meglepő, hogy tavaly nyár óta 13 százalékkal emelkedett azok aránya, akiknek nincs kedvenc pártjuk - derül ki a Marketing Centrum felméréséből.
2009.01.29. 07:26 Olvasási idő: 0 perc