reklámbevétel

A stadionja után fizethet reklámadót az FTC

Újabb bonyodalom következhet a reklámadó bevezetése miatt: az intézkedés érinti a sportszektort is. Az FTC futballcsapatának például sokba kerülhet, hogy a Groupama nevet vette fel az új stadionja. A kormány szerint minden ágazatnak ki kell vennie a részét a közteherviselésből - írja a Népszabadság.

Hogyan lehet jobban védeni az online tartalmakat? A Google is csapást kapna

Jobban védené a kiadók tartalmait a német kormány – közölte Sabina Leutheusser-Schnarrenberger szövetségi igazságügy-miniszter Berlinben, aki a zeneiparban már ismert szerzői joghoz hasonló szabályozást vezetne be az elsősorban az online médiumokban elterjedt plágiumok ellen.

Reklámbevételek: hasít az internet

Nőhet az év második negyedében az internetes és a kábeltelevíziós reklámbevétel a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva – állítja a Marketing&Media és az Ipsos által készített, Magyar Médiaindex néven futó, hirdetők, médiatulajdonosok és ügynökségek körében készített felmérés.

Az internetre és a kábeltévékre "esküsznek" a hirdetők

A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva – derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből.

Átalakulóban a reklámpiac

A hirdetők csaknem 60 milliárd forintot költöttek tavaly a televíziós reklámokra, 16 százalékkal (mintegy 12 milliárddal) kevesebbet, mint az előző évben – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) 44 magyar nyelvű csatorna adatai alapján készített összefoglalójából.
1
Világgazdaság Piactér