A megkérdezettek 83 százaléka nyilatkozott úgy, hogy az online sajtótermékek a közeli jövőben bevételeik bővülésére számítanak. Hasonlóan nagy szám csak a kábeltelevíziók esetében született, a megkérdezettek közel kétharmada prognosztizált bővülést, míg csökkenést mindössze a válaszadók egytizede jósolt.

Az országos televízióknál pontosan fordítottan nyilatkoztak a kutatás résztvevői: fele voksolt a csökkenés mellett, a növekedésre pedig 30 százalék lát esélyt. A rádiók esetében a többség viszszaesést valószínűsített, s körülbelül 15–25 százalék közöttire tehető azok aránya, akik a változatlan költéseket tartják elképzelhetőnek. Lehetséges növekedésről csupán 17 százalék számolt be.

A megkérdezettek közel 40 százaléka nyilatkozott úgy, hogy saját vállalatának médiaköltései nem változnak a második negyedévben 2009 hasonló időszakához képest, és 10 százalékponttal többen állították, hogy növelik (34 százalék) kiadásaikat, mint ahányan azt mondták, hogy csökkentik (24 százalék). Szektorok szerinti bontásban a legtöbben (46 százalék) az autóágazat költéscsökkenésére voksoltak. VG