ügynökség

Berlin: Ne függjünk az amerikai hitelminősítőktől

Európának független hitelminősítő ügynökségek létrehozására van szüksége, és fel kell hagynia azzal, hogy kizárólag vezető amerikai ügynökségekre támaszkodjék. Ezt Guido Westerwelle német külügyminiszter jelentette ki vasárnap késő este Athénban azt követően, hogy a Standard and Poor’s tömeges leminősítést hajtott végre a múlt héten.

Eltűnőben a nagy reklámkampányok

Kevés a tender, öldöklő az árverseny, ha van megrendelés, az is főleg eseti jellegű, és nem jellemzők már a többéves, hosszú távú márkaépítést szolgáló kampányok – a szűkülő piac miatt nincsenek könnyű helyzetben a magyarországi reklámügynökségek. Hogy fenntartsák a forgalmukat, a kreatívok jellemzően a szolgáltatási palettájuk kiszélesítésével próbálkoznak.

Jön a Facebook forradalom az újságírásban

Jelentős változás előtt áll a magyar újságírás, ám a minőségi tartalom továbbra is piacképes lesz – derül ki a közösségi média és az újságírók kapcsolatát feltérképező kutatásból. A Flow PR és a Capital Research által készített Trendlabor Médiaindex eredményei azt mutatják, hogy a válaszadó újságírók többsége ismeri és használja a közösségi médiát, de azt még leginkább magáncélra teszik. Ugyanakkor abban szinte mindenki egyetért, hogy a közösségi médiában „jelen kell lenni”.

Új kommunikációs ügynökség jött létre

A Grayling, public relations, public affairs, illetve befektetői kapcsolatokkal foglalkozó tanácsadó ügynökség, mától kezdve a világ második legnagyobb független kommunikációs vállalata. Az ügynökség a Huntsworth Plc tulajdonában áll, 900 tanácsadót foglalkoztat 70 irodájában, összesen 40 országban Európa és Észak-Amerika szerte, valamint a Csendes-óceáni térségben.
Világgazdaság Piactér