Y generáció

Borongósak az Y generáció jövőképei

A fiatalok nagy része úgy gondolja, hogy nyugdíjaskorban is dolgoznia kell majd, de nyugdíjcélú megtakarításokkal kevesen rendelkeznek.

Közösségre vágynak a mai fiatalok is

A mai húszéveseknek, vagyis az Y generáció tagjainak 80 százaléka arra törekszik, hogy a legmodernebb technológiákkal dolgozhasson.

Marketingpiaci adok-kapok

Az Y és Z generációk térhódításával a mindennapi élet számtalan területe átalakul – véli Bicsérdy Gergő, a PushAir stratégiai igazgatója.

Vásárlástól válnak boldoggá a fiatalok

A vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció a legkönnyebben befolyásolható, ők hajlamosak leginkább a hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra.

A túlbuzgóság lehet a legzavaróbb

A vállalkozások munkavállalói gyakran szembesülhetnek azzal, hogy az egyes generációk között milyen mély szakadék húzódik.
Világgazdaság Piactér